20 вересня 2017, середа

Що робити бізнесу із соцмережею Nimses?

коментувати
Вже з місяць медійники та спеціалізовані видання спостерігають за новою соціальною мережею Nimses

Деякі називають її «революційною», але мало хто розуміє, яку вигоду можна з неї отримати. Але вже зараз варто пробувати різні підходи, щоб не залишитися аутсайдером.

Особисто я чекав цю соцмережу кілька місяців, коли дізнався, що копірайтер брендингового агентства «Fedoriv» Ольга Хілобок (Пахолок) пішла звідти, щоб стати архітектором контенту в Nimses. Хто такий архітектор контенту — незрозуміло. Ще більше не міг втямити як можна йти з агентства такого рівня. Це означило одне — проект дійсно вибуховий.

Власне, чим особливий Nimses? Це своєрідний симбіоз геолокації (користувачі бачать, наскільки далеко знаходяться від вас і новини людей у радіусі 2 кілометрів та «близьких»), Instagram (переважна частина контенту користувачів — фото, рідше — відео) та криптовалюти (за кожну хвилину з часу реєстрації отримуєш грошову одиницю — нім).

Містичність і загадковість притягує. І доки одні вперто ігнорують потенційного гравця на маркетинговому ринку, інші вже впевнено вивчають інструментарій.

Правила екосистеми Nimses на даний момент більш-менш зрозумілі. Проте вони не будуть стабільні. І хоч соцмережі ще немає і місяця, але тут уже вводяться нові фішки. Одною з останніх стала верифікація людей від шістьох уже верифікованих. Тепер користувачі атакують чати з проханням підтвердити, що вони HUMAN, хоча ще кілька днів тому їм навіть у голову не приходило у цьому сумніватися.

Наразі тільки в Google Play додаток скачали понад 1 млн. разів. Частково цьому сприяв і вдалий старт проекту — якраз через півмісяця від заборони російських соцмереж. Чи стане це замінником «Вконтакті» ще говорити зарано, але творці мають бути вдячні президенту.

Зараз середовище Nimses наповнилося молодою аудиторією від 13 до 23 років, хоча бувають люди і старше. Це активні люди, які шукають розуміння і уваги. І якщо вони отримають її від брендів, закладів, компаній, то віддячать лояльністю. Проте уже з самого дитинства ця спільнота живе з мережею, тому прямою рекламою їх не візьмеш. Та й інструментарію для цього у проекті поки що немає.

Що можуть робити бренди у новій соцмережі задля приваблення цієї аудиторії?

1. Просувати свою локацію через співробітників.

Люди довіряють людям. І їм не хочеться мати у себе в друзях компанію, яка маскується під бот-акаунт. Тому краще реєструйтеся самі і залучіть сюди свою команду. Тим паче, поступово  Nimses йтиме до відкриття нових фішок саме для верифікованих людей і у вашого бота-компанії не буде жодних шансів на нормальне існування.

Наразі тільки в Google Play додаток завантажили понад 1 млн. разів

А вже у себе на сторінці та у колег розповідайте про свій бізнес. По суті, це дуже схоже на контент в Instagram. Наприклад, кав’ярня показуватиме як вона робить напої, зніматиме про це відео, знайомитиме з командою та постійними клієнтами, розповідатиме про івенти, що проводяться тут. Все обмежується тільки вашою креативністю. І ці пости, як і назву локації, бачитимуть користувачі у радіусі 2 кілометрів — тобто потенційні клієнти на відстані 15 хвилин пішки.

2. Додавайте постійних клієнтів до «близьких».

Це аналогія «друзів» у соцмережах. Контент цих людей ви бачитимете, навіть, якщо вони далі, ніж за заповітні 2 км.

Для чого це потрібно? По-перше, ви зайвий раз привернете увагу цих людей до вас і покажете, що вони вам важливі. По-друге, переглядаючи своїх «близьких» ці люди бачитимуть вас і згадуватимуть про вашу локацію чи компанію. По-третє, ви зможете переглядати їхній контент і розуміти інтереси цільової аудиторії — можливо, це «дослідження» наштовхне вас на якусь цікаву думку для промоції.

3. Продавайте за «німи», але не продешевіть.

Користувачі Nimses кожної хвилини накопичують валюту, не знаючи поки що як її можна використати, окрім як комусь подарувати. Творці соцмережі обіцяють, що у лютому наступного року нею можна буде розраховуватися за товари, а також купувати підписку на музику. Але до цього часу ще вісім місяців, а користувачі з незрозумілою валютою є вже зараз.

Я б радив би закладам і компаніям експериментувати. Виділіть бюджет, який буде не шкода витратити на такий маркетинговий хід. Уже зараз заклади пробують продавати піцу, доставляти їжу і навіть онлайн-консалтинг за німи. На даному етапі це потрібно виключно для додаткової уваги до свого бізнесу і можливості показати, наскільки він сучасний.

Експериментатори радять ставити таку ціну, щоб це не здавалося вкрай дешево, але й щоб не відлякати потенційних споживачів. Наприклад, один із сервісів доставки їжі продавав піци по 10 000 німів.

4. Подарунки і конкурси — святе для SMM.

Також можна робити якийсь подаруночок для споживачів, які використають ваш промокод. Таким чином, ви і себе рекламуєте і залучаєте у соцмережу нового адепта.

Акція може стосуватися і тих, хто запостив світлину чи відео з вашої локації (її буде видно у пості великими літерами). Тобто користувачі стають промопостом.

Ну і конкурси як елемент залучення користувачів ніхто не скасовував. Тільки тут тепер діє правило не репостів, а хто більше «занімає» вашу світлину, тобто витратить найбільше німів на це, той і переможець. Таким чином, можна спробувати вивести ваш пост у топи по району, що дасть більше охоплення користувачами.

5. Не грайтеся зі спамом і дотримуйтеся правил.

Поки що роботу адміністрації з модерації не дуже видно, але не варто цим зловживати. Для бізнесу у Nimses є спокуса додати всіх доступних користувачів у «близькі», як це часто використовується в Instagram. Або ж додавати, а потім видаляти, щоразу звертаючи на себе увагу користувача (цим способом користуються акаунти «Знакомства для секса», які здається поширюються повсюдно).

Але невідомо за яку надмірну активність у додаванні «близьких» тебе можуть забанити і які санкції чекатимуть потім. До того ж, автори соцмережі вже вийшли на ринки Європи і тому намагатимуться робити так, щоб усі дотримували встановлених правил.

6. Експериментуйте.

Насправді, шляхів до застосування Nimses доволі багато і варто всі їх пробувати. Засновник Amazon Джефф Безос говорить, що якщо ви впевнені в успіху свого експерименту, то це не експеримент. Так, багато методик може не вдатися. Але ті, що «вистрелять» можуть на певний час забезпечити вам лідерство у цій поки що не дуже зрозумілій екосистемі з ботами, німами та верифікаціями.

***

Маркетологи ще тільки роблять перші кроки у Nimses і не знають, чого чекати далі від творців цього проекту. Чи буде тут платна реклама? Чи варто використовувати ангелів (лідерів думок) у промоції свого товару? Чи можна буде цю аудиторію конвертувати на сайт?

Відповіді можна знайти тільки практичним шляхом, продукуючи німи і відбиваючись у чаті від користувачів, які кожні півгодини просять тебе визнати, що вони — люди.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.