17 серпня 2017, четвер

Навіщо забороняти авто на єврономерах

коментувати
Дмитро Боярчук: Що більше людей, які їздять на таких автомобілях, то сильніший стимул просто легалізувати все це

Дмитро Боярчук: Що більше людей, які їздять на таких автомобілях, то сильніший стимул просто легалізувати все це

Навпаки ми мали б давно прибрати всі обмеження – доплати, акцизи для розмитнення автомобілів, щоб вони були у нас такі ж як в Європі, куди ми йдемо

Президент України Петро Порошенко та Кабмін пообіцяли взятися за вирішення питання автомобілів з іноземною реєстрацією на території України та підготувати зміни до законодавства.

Думаю, це добре, коли люди можуть дозволити собі купувати автомобілі за їхньою реальною вартістю, не переплачуючи. Акцизи та ці платежі не наповнюють бюджет. Про ці цифри навіть не варто говорити. Вони фактично заборонні. Тобто майже ніхто такі автомобілі не завозить. Але ідея ініціативи в тому, щоб стимулювати внутрішній попит. Є достатньо впливові люди, які зацікавлені в тому, щоб купували їхню продукцію. Тому це більше заборонний механізм. Що вже не є цивілізовано.

Якщо в Україні купити іномарку, навіть зношену, коштує $15 тис., то в Євросоюзі, у тій же Литві – $2-3 тис

В усіх країнах навколо нас набагато дешевші автомобілі. І в Росії, і в Молдові, і в Білорусі, і в Польщі автівки набагато дешевші. Чому українці повинні платити незрозуміло за що. Нам не пощастило, що у нас є автопром. Я не знаю, чи цілеспрямовано дали можливість розповзтися цій тенденції – використовувати авто на європейських, часто литовських номерах, але це позитивно. Що більше людей, які їздять на таких автомобілях, то сильніше стимул просто легалізувати все це. До цього ми мали дійти вже давно: прибрати всі обмеження – доплати, акцизи для розмитнення автомобілів, щоб вони були у нас такі ж як в Європі, куди ми йдемо. Коли це стане настільки масштабним, що необхідно буде визнавати – це й буде наш шлях зняття усіх заборон. Я сподіваюся, що люди, які вже придбали свої автомобілі відстоять свої позиції. Позиція забороняти або якось обмежувати не принесе нічого позитивного.

Головний позитив від таких змін був би у тому, що автомобілі стануть доступніші. Доступність та низька ціна. Якщо в Україні купити іномарку, навіть зношену, коштує $15 тис., то в Євросоюзі, у тій же Литві – це $2-3 тис. Ви можете використати ці кошти на інші напрямки. Це може бути споживання внутрішніх товарів також. 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.