4 грудня 2016, неділя

Прощавай, озонова діра

коментувати
Монреальський протокол 1987 року спрацював! Заборона на деякі речовини, що містять хлор, призвів до початку відновлення озонового шару Землі

Монреальський протокол 1987 року спрацював! Заборона на деякі речовини, що містять хлор, призвів до початку відновлення озонового шару Землі

У безпілотних авто - проблеми, зате озонова дірка почала затягуватися. Такими були найцікавіші новини науки і технологій тижня, що минає

1Загадкова загибель американця, який довірив своє життя автопілоту електрокара Tesla Model S, змусила скептиків знову заговорити про те, що до настання ери безпілотних авто ще далеко.

40-річний Джошуа Браун загинув через те, що його електромобіль не помітив вантажівку, яка здійснювала поворот на його шляху.

Американсьа влада відреагували негайно. Служба регулювання дорожнього руху заявила про початок розслідування інциденту.

Tesla Motors в свою чергу обіцяє всіляко сприяти з'ясуванню причини аварії і, якщо потрібно, внести корективи в роботу автопілота.

2У самий розпал цього скандалу німецький автовиробник BMW заявив про те, що в 2021 році почне виробництво повністю автономного безпілотного автомобіля в партнерстві з американською компанією Intel.

Третім партнером в альянсі стане компанія Mobileye, що випускає автомобільні системи безпеки.

Модель, яку альянс випустить через 5 років, отримає назву BMW iNext. Передбачається, що це буде седан, оснащений електромотором. Іншими словами, мова йде про прямого конкурента Tesla Model S.

3Цікавий вклад в серію цікавих автомобільних новин тижня вніс ... уряд французької столиці.

Мерія Парижа прийняла рішення частково заборонити в'їзд в місто автомобілів старше 1997 року.

Заборона буде діяти з 8 ранку до 8 вечора в будні дні. Порушників чекає штраф у розмірі 35 євро.

В нічний час і по вихідних власники старих авто зможуть безперешкодно пересуватися по Парижу, як і раніше.

Мета заборони - знизити обсяги шкідливих викидів і очистити повітря французької столиці.  Адже мерiя прибирає з міста в години пік авто, які не відповідають екологічному стандарту Євро-2.

Після того, як прочитав цю новину, не можу без сліз їздити по київським вулицям. Ви звертали увагу на те, скільки у нас їздить драндулетiв, для опису екологічності яких навряд чи підійде навіть Євро-0?

4А ще більше мене вражає думка про те, скільки ж скептиків і критиків було у цієї новини. Люди досі не вірять в глобальне потепління і вважають боротьбу з ним непотрібною. Введення екологічних норм (які здорожують авто і пальне) вони вважають злом, лише тому, що це б'є по їх гаманцю.

Ось і нововведення паризького уряду багато хто назвав ідіотизмом, покликаним змусити людей витратити гроші на нові машини.

Але скільки б скептиків не було, а здоровий глузд на планеті все ж іноді перемагає.



Озонова діра над Антарктикою почала затягуватися.

Згідно з результатами дослідження австралійських вчених загальна площа озонової діри в період з 2000 по 2015 рік скоротилася на 4 млн. км.

Вчені припускають, що процесу сприяє Монреальський протокол, прийнятий провідними країнами світу в 1987 році. Це угода вводила заборону на виробництво хлорфторвуглецю. Поступово рівень похідних хлору в атмосфері скоротився, що призвело до загоєння озонової діри.

До повного відновлення озонового шару поки ще далеко, воно очікується не раніше середини поточного сторіччя, відзначають автори дослідження.

Хоча, знайдуться скептики, які скажуть, що діра затягується сама по собі. А зовсім не завдяки зусиллям людини.

Але скептики будуть завжди. Головне, щоб оптимістів було більше.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.