6 грудня 2016, вівторок

В Мережі набирає популярність реклама одеколону Алєксєй з екстрактом курячих сліз

коментувати
Користувачі відзначили схожість відео з рекламними роликами Dior

Користувачі відзначили схожість відео з рекламними роликами Dior

Серед користувачів Мережі набирає популярність пародійний рекламний ролик, який просуває одеколон Алєксєй "з екстрактом курячих сліз".

Відповідний ролик був опублікований на каналі студії Інтелектуальний Фільм в сервісі YouTube 4 жовтня і за два дні зібрав вже понад 20 тисяч переглядів.

На відео чоловік у білих трусах заповнює своє дозвілля знищенням кувалдою кавуна, обливанням молоком, а також плаванням на човні, гребучи замість весел косами.

"Переможцем конкурсу Парфумерні Авторські Роботи Фонду Відкриті Знання (ПАРФОЗ), який проводився в цьому році в Марпосаді, став одеколон Алєксєй з екстрактом з курячих сліз", - жартують автори в описі до ролика.

При цьому користувачі відзначили схожість відео з рекламами парфумерії відомих брендів.

"Скажено схоже на рекламу Dior з Джонні Деппом. Загалом, як і на будь-який інший ролик туалетних вод", - написав один з них в коментарях.



Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Лепс і Тіматі стали особами російського ковбасного бренду.

НВ

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

LOL ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: