5 грудня 2016, понеділок

Таксисти назвали 9 речей, які дратують їх у пасажирах

коментувати
Таксисти висловили своє невдоволення з приводу звичок пасажирів
© Unsplash/Pixabay

Таксисти висловили своє невдоволення з приводу звичок пасажирів

Американські таксисти розповіли про те, яку поведінку пасажирів вони вважають нетактовною і неприпустимою.

Робота у сфері послуг, зокрема, робота таксиста, забирає багато нервів. Видання Business Insider опублікувало 9 звичок пасажирів, які найбільше дратують і навіть ображають водіїв таксі.

Таксисти теж не ідеальні. Як у будь-якій іншій галузі, тут трапляються працівники, які поводяться неналежним чином: завищують тарифи на проїзд, грубіянять пасажирам, порушують правила дорожнього руху.

Проте більшість водіїв таксі намагаються обслуговувати клієнтів якісно. Емір Айед, таксист з Великого Бостона (США) і водій з дванадцятирічним стажем, розповів про дев'ять звичок пасажирів, які найбільше дратують його і його колег.

1. Люди поводяться з таксистами, як зі своїми рабами або навіть гірше. Емір Айед скаржиться, що деякі пасажири свистять, щоб покликати таксиста, а коли сідають у машину, не привітавшись із водієм, одразу ж кричать, куди їм треба їхати.

2. Люди сідають у таксі, хоча до потрібного їм місця можна дійти пішки. Поїздки на коротких дистанціях не вигідні таксистам з точки зору прибутку. Якщо кінцева точка шляху знаходиться у швидкій пішій досяжності, не варто брати таксі.

Або можна зробити так, як кілька років тому зробила пасажирка Айеда. Жінці треба було проїхати лише кілька кварталів, але йшов дощ, і вона була на підборах. Попросивши Айеда підвезти її, щедра жінка заплатила таксисту втричі більше, ніж треба було.

3. Пасажири під час поїздки кричать, яким маршрутом повинен їхати водій. Таксистів дратує, коли на кожному повороті, і часто в останню секунду, пасажири вигукують, куди їхати далі.

Водії таксі досить компетентні, щоб самостійно зрозуміти, який маршрут коротший. А якщо людина хоче їхати якимось конкретним шляхом, вона повинна повідомити про це ще до відправлення машини.


© Foundry/Pixabay

© Foundry/Pixabay


4. Пасажири просять водія порушити правила. Замість того, щоб просити водія проїхати на червоне світло, бо пасажир запізнюється в аеропорт або на важливу співбесіду, таксисти радять людям раніше виходити з дому.

5. Поцілунки й дещо більше на задньому сидінні авто. Таксист – це не особистий водій, і він хоче, щоб його поважали і контролювали свої емоції.

6. Пасажири їдять у салоні. Емір Айед нарікає на те, що багато пасажирів застрибують до салону з гамбургерами і залишають за собою крихти. Таксист каже, що люди могли би принаймні запитати у водія, чи можна їсти в його машині.

7. Дуже п'яні пасажири. Часто пасажири буянять або засипають у таксі. Водії радять людям не напиватися до неадекватного стану або сідати до автівки з більш тверезим товаришем.

8. Люди не залишають чайові. Таксування – не найприбутковіша професія. Емір Айед каже, що чайові відіграють вирішальну роль у забезпеченні існування таксистів. Водія ображає, що деякі пасажири залишають мізерні чайові, а дехто - не залишає їх узагалі.

9. Пасажири використовують мобільний додаток для виклику таксі. Американські таксисти ненавидять додаток Uber, який переманює їхніх потенційних клієнтів, пропонуючи нижчі тарифи. У традиційних таксистів через це зменшується прибуток.

Раніше повідомлялося, що Über було оштрафовано на велику суму грошей.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

LOL ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: