22 серпня 2017, вівторок

Соціальний ролик пролив світло на уподобання дітей в питанні вибору між іграшками і побутовою хімією

коментувати
Творці реклами закликають уважніше дивитися за дітьми
© Youtube

Творці реклами закликають уважніше дивитися за дітьми

Голландське рекламне агентство Lemz представило соціальний ролик, що привертає увагу батьків до небезпеки побутової хімії.

За офіційними даними, в Голландії щорічно відбувається близько 7,5 тисяч нещасних випадків внаслідок контакту дітей з миючими засобами, повідомляє The Independent.

У ході підготовки реклами агентство провело експеримент, де дітям запропонували зробити вибір між іграшкою і яскравою пляшкою з побутовою хімією. Відео із прихованої камери і свідчення різних датчиків вказали на те, що більше 50 відсотків зацікавилися яскравими пляшками із засобами, а не дитячою іграшкою.

Соціальний ролик був створений для того, щоб закликати батьків до відповідальності і «не залишати дітям вибору».




Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

LOL ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: