22 липня 2017, субота

Сервіс Spotify запустив рекламу, в якій використав дивні звички своїх слухачів

коментувати
Любий користувач, який прослухав 42 рази пісню Sorry (англ. пробач) на День Святого Валентина, що ж ти зробив?

Любий користувач, який прослухав 42 рази пісню Sorry (англ. пробач) на День Святого Валентина, що ж ти зробив?

Шведський музичний сервіс Spotify запустив оригінальну рекламу на білбордах, в якій згадав дивні музичні звички своїх слухачів.

Spotify підвів підсумки 2016 року слоганом Thanks 2016. It's been weird (Завдяки 2016. Це було дивно). Компанія розмістила білборди в США, Великобританії, Франції та Німеччині. 

Ось декілька з них:

"Тим 1235 хлопцям, які лайкнули плейлист Girls Night (рос. Дівчача вечірка), ми любимо вас."

Thanks 2016. It’s been weird

"Ті 3749 осіб, які в день голосування за Brexit слухали пісню it's The End Of The World As We Know It (Це кінець світу, яким ми його знали), тримайтеся там"

"Дорогий користувач з Берліна, який створив 10-годинний плейлист Завсідник пабів. Тільки не поспішай"

"Користувач, який почав слухати різдвяну музику ще в червні. Ти дійсно святкуєш весь рік, так?"


Топ пісень 2016 року, пов'язаних з пандами"


"Тільки капсом, тільки зірки"

"Слухач, який створив плейлист: На одну ніч з Джебом Бушем, неначе він це дівчина Джеймса Бонда в Європейському Казино. У нас до тебе так багато питань"



Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

LOL ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: