22 сiчня 2017, неділя

Користувачі Facebook забрендували популярні місця Києва в стилі нового логотипу ВДНГ

коментувати
Логотипи ВДНГ і мікрорайону Троєщина в стилі minimal
Daniel Golota via Facebook

Логотипи ВДНГ і мікрорайону Троєщина в стилі minimal

Користувач Даніель Голота (Daniel Golota) зібрав і опублікував у своєму профілі на Facebook добірку із 26 логотипів популярних київських локацій з дизайном, як у ВДНГ (Національного Експоцентру України).

На картинках за допомогою прямокутників зображені головні деталі об'єктів, так щоб було інтуїтивно зрозуміло, про яку локацію йде мова:

13522065_912269948918546_7438787999330150871_n

Інші фото можна подивитися на Facebook-сторінці Daniel Golota.

Ребрендинг для Експоцентру зробила київська студія "Banda Agency". На новому логотипі ВДНГ зображений головний корпус з колонами. Саме його ви бачите при вході на територію столичної "Виставки", кажуть дизайнери "Banda Agency".

upload-ee2a27f0-3df9-11e6-82bd-0f566f3cd6a9

Раніше НВ писало, що експоцентр, більше відомий в народі як ВДНГ, отримує нове життя. Тепер у простору є сучасний бренд, який красиво виглядає і легко запам'ятовується.

Читайте також

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

LOL ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: