11 грудня 2016, неділя

4-річна модель з синдромом Дауна стала обличчям бренду дитячого взуття

коментувати
Кора стала головною зіркою рекламної кампанії
© Livie & Luca

Кора стала головною зіркою рекламної кампанії

Чотирирічна Кора Слокум з синдромом Дауна взяла участь у рекламній кампанії нової колекції американського бренду дитячого взуття Livie & Luca.

У фешн-індустрії набирає популярність інклюзивна реклама, в якій беруть участь «особливі моделі». Таким чином, громадськість бореться за права людей з обмеженими можливостями, повідомляє Mashable.

Кора з синдромом Дауна стала головною зіркою рекламної фотосесії осінньої колекції бренду, який представив рекламні знімки в рамках кампанії Пора в школу. Зйомки фотосесії проходили в рамках співпраці американської компанії з некомерційною організацією Changing the Face of Beauty, яка бореться за права людей з обмеженими можливостями та їх участь в рекламі та засобах масової інформації.

«Я сподіваюся, що її участь у рекламній кампанії змінить уявлення людей і їх ставлення до особливих дітей, а також зруйнує стереотипи», - каже мама дівчинки.

За визнанням директора Livie & Luca Бріттані Сузукі, Кора створена для модельного бізнесу.

«Під час зйомки Кора буквально сяяла перед камерою, вона природжена модель. Кора наповнила радістю весь знімальний майданчик», - говорить вона.

Нагадаємо, раніше два контракту з модними брендами здобула ще одна сонячна модель - 18-річна Маделін Стюарт з Австралії. Крім підписання контрактів з двома компаніями, дівчина також має намір підкорити подіум в рамках майбутнього Тижня моди в Нью-Йорку.

So excited to see this beautiful girl taking over the Internet. Go Cora! #imgoingbacktoschooltoo #changingthefaceofbeauty #livieandluca

Фото опубліковано Livie & Luca (@livieandluca)

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

LOL ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: